Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Pédagogie Opvoedkunde --- Cerveau Hersenen --- Information (communication) Informatie (communicatie) --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- Apprentissage Leerproces --- Didactique Didactiek --- #KVHA:Taalonderwijs Frans --- 616.8 --- neurologie --- Learning, Psychology of --- Learning --- Cognitive neuroscience --- Brain --- Physiological aspects --- #KVHA:Taalonderwijs; Frans --- Learning - Physiological aspects
Choose an application
Het onderwijs in al zijn facetten duikt regelmatig op in de media. Vernieuwingen, onderzoeksresultaten of standpunten van een minister lokken snel een brede maatschappelijke discussie uit. Leraren, directies, politici, onderzoekers, onderwijsexperten maar ook ouders gooien zich in het debat. De discussies raken aan waarden, visies op de rol van onderwijs, of de macht van de spelers in het onderwijsveld. In dat debat valt op dat meningen en feiten soms verward worden, dat de regelgeving te weinig gekend is, dat de historiek genegeerd wordt of de juridische achtergrond verkeerd geïnterpreteerd wordt.Onderwijsbeleid in Vlaanderen schetst kernachtig de historische context bij actuele discussies. Het boek biedt inzicht in de basispijlers van het Vlaamse onderwijsbeleid met begrippen zoals schoolautonomie, vrijheid van onderwijs, responsabilisering, participatie enzovoort. Het geeft meteen ook een stand van zaken over de complexe Vlaamse onderwijsstructuur.(Bron: www.acco.be)
Onderwijsbeleid --- Vlaanderen --- 450.2 --- 371 --- onderwijs - school --- #KVHA:Taalonderwijs --- #KVHA:Onderwijsbeleid; Vlaanderen --- School management --- Flanders --- onderwijsbeleid --- 721 Onderwijsgeschiedenis --- PXL-Education 2018 --- onderwijs --- 370 --- Onderwijsbeleid . Vlaanderen --- Onderwijs . Vlaanderen --- participatie --- beleid --- leerplicht --- schoolstrijd --- schoolpact --- kwaliteitszorg --- #BSCH: vak: didactiek --- Nederland --- Kust --- Emigratie
Choose an application
Boek behandelt het onderwijs in de thuislanden Italië, Marokko en Turkije, de leer- en taalmoeilijkheden bij migranten en onderwijsprojekten voor migranten.
Migration. Refugees --- Sociology of minorities --- Sociology of education --- Enseignement --- Immigratie --- Immigration --- Onderwijs --- Children of immigrants --- Dutch language --- Native language and education --- Education --- Study and teaching (Elementary) --- Foreign speakers --- Language --- #KVHB:Migranten --- #KVHB:Onderwijs --- -376.68 --- 372.88 --- -Children of immigrants --- -Dutch language --- -Native language and education --- -Academic collection --- #SBIB:39A4 --- #SBIB:39A6 --- Native language --- Language and education --- Flemish language --- Netherlandic language --- Germanic languages --- First generation children --- Immigrants' children --- Second generation children --- Immigrants --- -onderwijs voor migranten --- taalonderwijs --- -Foreign speakers --- Toegepaste antropologie --- Etniciteit / Migratiebeleid en -problemen --- Use in schools --- Language. --- Foreign speakers. --- 376.68 --- Academic collection --- Study and teaching (Elementary)&delete& --- onderwijs voor migranten --- Children of immigrants - Education - Belgium --- Children of immigrants - Education - Netherlands --- Dutch language - Study and teaching (Elementary) - Foreign speakers --- Children of immigrants - Belgium - Language --- Children of immigrants - Netherlands - Language --- Native language and education - Belgium --- Native language and education - Netherlands
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|